måndag 24 november 2008

VIP dag

Sitter i skolan och ska ha VIP dag i skolan,alla andra ärlediga så det är ganska surt! dessutom tänkte jag pluggalite innan för det börjar inte förrän klockan 10 men när jag kom till skolan så slog det mig att eftersom det är en BUFF dag så gör många omprov och därav inte finns några tillgängliga lärare. Men jag ska skrivamin sista reading journal istället sen efteråt får jag gå till Niklas om hjälp!

Jag vet att det var ett jävla bra tag sen man skrev, men jag skriver när det passar känner jag vilket leder till att jag kommer skriva ett tag framöver nu känner jag. Så det får nileva med. För övrigt så har det inte hänt så mycket förutom att om en månad och en dag åker jag till Kanarie öarna och nu är det mindre än en månad till Julafton och jullov! lycklig som fan börjar ju känna värsta julstämningen nu ju! :D För övrigt är jag hög på kaffe som jag köpte på pressbyrån ( en storkaffe mums) Så jag får väl passa påoch skriva den där dumma reading journal. sista delen, och boken ärslut! Jippie för mig!

Jag vet att ni älskar mig

Amanda

Inga kommentarer: