söndag 8 mars 2009

Ett väldigt bra tag sedan!

Jaha, då var man back on track igen :D

Kanske är det för att jag har fått min nya dator som jag vill börja skriva igen, eller så är det bara för att jag saknar det? Jag har faktiskt ingen aning men bra känns det. Men om jag nu endå ska börja skriva igen så kan jag lika väl lätta lite på hjärtat när jag endå ör igång :)

Till att börja med så kan jag säga att detta året inte har varit så roligt än så länge, visst jag ska väl inte klaga men jag menar det hade kunnat vara så mycket bättre. Anledningen till att jag klagar är för att det känns som om livet står still, inget händer ungefär som om man har kommit till en död ände i livet och det finns ingen u - sväng eller någon återvändo. Jag menar, det finns ingen kärlek, inget roligt ingenting i mitt liv som förgyller mina dagar. Jag mår nästan illa av att höra och se alla körleksfulla människor traska runt och pjoffsa med varandra. Jag har alltid hoppats på att det inte var som så att antingen gick det bra för en yrkesmässigt eller så går det bra för en kärleksmässigt. Fär min del så får jag väl innse att det blir yrkesmässigt. Visst man ska skatta sig lycklig över det och så, men alla som har kärlek ser så lyckliga ut. Jag vill också ha det så, ni vet, inte behöva må illa varje gång.

Sen är det en massa andra saker också naturligtvis men de orkar jag inte dra nu för nu är det sängdags för min del :)

Jag vet att ni älskar mig
Amanda

Inga kommentarer: